Εξυπηρέτηση Πελατών | Πληρωμή / Αποστολή

Μπορείτε να πληρώσετε:

  • με κατάθεση μετρητών στις παρακάτω τράπεζες
    • Eurobank: xxxxxxxxxxxxxxxxx
    • Εθνική: xxxxxxxxxxxxxx
    • Πειραιώς: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • με πιστωτική κάρτα

    Πως θα μου αποσταλεί το προϊόν που αγόρασα;

    • με μεταφορική εταιρία
    • με courier

    Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και υπό ποιες προϋποθέσεις;

    Αν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν γιατί δεν σας άρεσε ή απλά αλλάξατε γνώμη μπορείτε να το αλλάξετε αλλά με την προϋπόθεση ότι θα βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και ότι τα έξοδα μεταφοράς του θα επιβαρύνουν εσάς. Αλλαγές γίνονται δέκτες μόνο με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύουν πάντα τα εμπορεύματα και μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους.

    Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή ευθυνόμαστε εμείς για κάποιο λάθος τότε τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την εταιρία μας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ενημερωθούμε μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.